среда, 19. јун 2024.

Uspešan lek protiv nervoze

 Uspešan lek protiv nervoze

Baletski umetnik Robert Helpman bio je veoma počastvovan kada ga je u popodnevnu posetu pozvao engleski baron Džerald Berners (1883–1950), muzičar, poznat inače kao neobičan čovek. U prekrasnom dvorcu nedaleko od Oksforda gospodina Helpmana primili su ljubazno i uveli ga u salon. Na njegovo ogromno iznenađenje, u salonu je zatekao – konja. Potom je, kao da se ništa neobično ne dešava, poslužen čaj. Baron Berners upitao je Helpmana da li čaj pije s limunom ili mlekom, a konja je ćutke poslužio kockama šećera.


Zapanjenom gostu niko nije objasnio šta se to događa. Naposletku je baron izjavio da se konj dovoljno najeo, te da sluga može da ga otprati do štale... Ubrzo potom i Helpman je napustio baronov dom. Posle izvesnog vremena baron i baletan ponovo su se sreli. Ne mogavši da se suzdrži, Robert Helpman ga je upitao:
– Ne razumem zašto je u salonu vašeg raskošnog dvorca za vreme moje posete morao da bude prisutan i konj?
Baron je dao neobično objašnjenje:
– Vidite, kada ljudi ugledaju konja u salonu, smesta postanu nervozni. To mi se dopada budući da sam i ja veoma nervozan čovek. A kada vidim da su i gosti uznemireni, ja se opustim.


Нема коментара:

Постави коментар