среда, 19. јун 2024.

Skromnost mi nalaže da to ne učinim

 Skromnost mi nalaže da to ne učinim




Bertrandu Raselu (1872-1970), britanskom filozofu, matematičaru i književniku, prišao je jednom prilikom kolega filozof i saopštio mu kako treba o nečemu važnom da se dogovore. Inače, neposredno pre ovog događaja, taj filozof je napisao knjigu prepisujući gotovo doslovce već objavljene Raselove filozofske studije. Budući da nečasni ljudi nemaju granicu u svom besprizornom ponašanju, plagijator je Raselu nadobudno saopštio:
„Napisao sam izvanrednu knjigu. Siguran sam da će vam se svideti. Čini mi se da biste jedino vi mogli da govorite o njoj na književnoj večeri i tako je predstavite javnosti”, rekao je filozof.
„Skromnost mi nalaže da to ne učinim”, odgovorio mu je kratko Rasel.

Нема коментара:

Постави коментар